Opis produktu

+ Pojemniki z tworzywa sztucznego można doposażyć w etykiety samoprzylepne, co ułatwia zachowanie porządku magazynowania.

+ Plastikowe pojemniki można łatwo wkładać i wyjmować z szafki.

+ Plastikowe pojemniki są dostępne w różnych kolorach, co znacznie ułatwia oddzielanie różnych rodzajów części i materiałów- zapytaj nas!

- To jest otwarty regał bez możliwości zamknięcia.

Regał magazynowy ze pojemnikami serii POJPOV to najlepsze rozwiązanie do przechowywania nakrętek, śrub i drobnych materiałów. Dzięki tej szafce będziesz mieć w ciągłej kontroli stan zapasów magazynowych.

Szafka ma wysokość 1980 mm, szerokość 1000 mm i głębokość 300 mm. Jest wyposażona w 12 półek, na których znajduje się łącznie 60 plastikowych pojemników. Plastikowe pojemniki mają szerokość 184 mm, głębokość 320 mm i wysokość 92 mm. Szafę magazynową i pojemniki można skonfigurować w różnych kolorach.

Ciekawią Cię wszystkie możliwości? Skontaktuj się z nami, w Brastech chętnie Ci pomożemy!

Specyfikacja produktu

Informacje dodatkowe

Waga  
Wymiary  
Stan Nowy 
Wymiary zewnętrzne (wysokość) 198 cm 
Wymiary zewnętrzne (szerokość) 100 cm 
Wymiary zewnętrzne (długość) 30 cm 
System montażu Skręcany 
Waga 70 kg 
Obciążenie na półkę 35 kg 
Liczba półek 12 
Wymiar półki wewnątrz 99x29.5 cm [SxD] 
Regulacja wysokości półek Tak 
Zakres regulacji półek 5 cm 
Możliwość demontażu półek Tak 
Kolor regału RAL 7005 
Liczba pojemników 60 
Wymiary pojemników - wysokość 92 mm 
Wymiary pojemników - szerokość 184 mm 
Wymiary pojemników - długość 320 mm 
Kolor pojemników Niebieski 
Materiał wykonania Metalowy 
Uwagi 9 półek rozstaw 11.4 cm, 3 półki rozstaw 15.4 cm Pojemniki w wersji bez miejsca na etykietę 

Organizer warsztatowy z niebieskimi pojemnikami 198 cm x 100 cm x 30 cm

ID: POJ03D3

1750,00 

2152,50 
brutto

Brak w magazynie

Brak w magazynie

Dobierz do zestawu

Może Ci się też spodobać

Dlaczego meble biurowe z Brastech?

Meble biurowe, które znajdziesz w naszej ofercie to produkty o wysokim stosunku jakości do ceny. Wizualnie prezentują się świetnie i nadal spełniają wszystkie oczekiwania związane z ergonomią, dzięki czemu świetnie nadają do wielogodzinnej pracy. Poznaj zalety zakupu krzeseł biurowych w Brastech:
 
 

Dostawa w 24h

Już nawet następnego dnia od zamówienia dostarczymy wybrane przez Ciebie meble biurowe pod Twój adres domowy, bądź do firmy na terenie całej Polski. Realizujemy wysyłki mebli w każdy dzień roboczy.

Kontrola jakości

Meble biurowe przeznaczone do sprzedaży wybieramy z należytą uwagą. Specjalny wieloetapowy proces kontroli jakości (po dostawie i przed wysyłką) sprawia, że jesteśmy jednym z najpewniejszych źródeł zakupu używanych mebli.

Oszczędność

Wyposażenie biura czy magazynu trwałymi, solidnymi i jakościowymi meblami nie musi już być dla Ciebie sporym obciążeniem budżetu. Meble używane, to tańsza alternatywa dla produktów sklepowych, zwłaszcza gdy wyposażasz dużą przestrzeń biurową lub magazynową.

Natychmiastowa dostępność

Zamawiając meble biurowe w Brastech, będą one w Twoim biurze w ciągu 1-2 dni roboczych od złożenia zamówienia. Zmontowane i gotowe do używania.

Potrzebujesz większej ilości mebli do swojej przestrzeni firmowej?

Wypełnij formularz, nasz ekspert dobierze najlepsze meble do Twoich potrzeb i poinformuje Cię o naszej propozycji.

KROK 1

Wypełnij formularz.

KROK 2

Zarezerwuj około 10 minut na rozmowę.

KROK 3

Zadzwonimy do Ciebie za około 30 minut.

KROK 4

Asia, Kamil lub Marcin przedstawią najlepsze rozwiązania dla Twoich potrzeb.

Kamil Żmuda-Trzebiatowski - portret. Właściciel Brastech - Meble dla firm i przemysłu

Wypełnij formularz.
Oddzwonimy w 30 minut!