Meble biurowe używane i nowe

Meble biurowe

332 produktów

Kategorie produktów
Filtruj produkty
Stan
Stan
Kółka
Kółka
Obrotowy
Obrotowy
Odchylanie do tyłu
Odchylanie do tyłu
Podłokietniki
Podłokietniki
Regulacja siły oporu oparcia
Regulacja siły oporu oparcia
Rodzaj blatu
Rodzaj blatu
Rodzaj oparcia
Rodzaj oparcia
Rodzaj podstawy
Rodzaj podstawy
Rodzaj siedziska
Rodzaj siedziska
Regulacja wysokości półek
Regulacja wysokości półek
Możliwość demontażu półek
Możliwość demontażu półek
Materiał wykonania
Materiał wykonania
Zamknięcie
Zamknięcie
Waga
Waga
Ilość silników
Liczba silników
Liczba półek
Liczba półek
Liczba szuflad
Liczba szuflad
Model
Model
Na ile osób
Na ile osób
Regulacja odcinka lędźwiowego
Regulacja odcinka lędżwiowego
Regulacja wysokośc
Regulacja wysokości
Wysokość
Wysokość
Liczba produktów na stanie:
Ilość produktów na stanie - slider
1szt99szt
Stan
Stan
Wysokość
Wysokość

Ilość dostępnych sztuk:

Ilość produktów na stanie - slider
1szt99szt
Model
Model
Kółka
Kółka
Obrotowy
Obrotowy
Odchylanie do tyłu
Odchylanie do tyłu
Podłokietniki
Podłokietniki
Regulacja siły oporu oparcia
Regulacja siły oporu oparcia
Rodzaj blatu
Rodzaj blatu
Rodzaj oparcia
Rodzaj oparcia
Rodzaj podstawy
Rodzaj podstawy
Rodzaj siedziska
Rodzaj siedziska
Regulacja wysokości półek
Regulacja wysokości półek
Możliwość demontażu półek
Możliwość demontażu półek
Materiał wykonania
Materiał wykonania
Waga
Waga
Ilość silników
Liczba silników
Liczba półek
Liczba półek
Liczba szuflad
Liczba szuflad
Na ile osób
Na ile osób
Regulacja odcinka lędźwiowego
Regulacja odcinka lędżwiowego
Regulacja wysokości
Regulacja wysokości
Regulowane półki
Regulowane półki
Regulacja wysokości oparcia
Regulacja wysokości oparcia
Rodzaj materiału
Rodzaj materiału
System montażu
System montażu
Ujemny kąt przechyłu
Ujemny kąt przechyłu
Wykonanie korpusu
Wykonanie korpusu
Wykonanie półek
Wykonanie półek
Wykonanie rolety
Wykonanie rolety
Wymiar blatu
Wymiar blatu
Wysokość
Wysokość
Wysokość maksymalna
Wysokość maksymalna
Wysokość minimalna
Wysokość minimalna
Wysokość stołu
Wysokość stołu
Zamknięcie
Zamknięcie

Dlaczego używane meble biurowe w Brastech?

W Brastech prowadzimy sprzedaż wyłącznie w pełni funkcjonalnych, używanych mebli biurowych, które wciąż prezentują się świetnie i są w pełni sprawnie technicznie. Przez ostatnie 8 lat pomogliśmy 4000 klientom wyposażyć ich biura, magazyny, archiwa i warsztaty w ponad 30 000 mebli.

Dostawa w 24h

Dostarczamy nowe i używane meble biurowe na terenie całej Polski. Zamówione meble wysyłamy w każdy dzień roboczy do firmy bądź na adres domowy.

Kontrola jakości

Meble biurowe używane do naszego sklepu wybieramy bardzo skrupulatnie. Czteroetapowy proces kontroli jakości sprawia, że jesteśmy jednym z najpewniejszych źródeł zakupu używanych mebli.

Oszczędność

Oszczędź na wyposażeniu biura, zamawiając używane meble biurowe w świetnym stanie. Im większą powierzchnię w firmie planujesz wyposażyć, tym większe oszczędności zyskasz.

Natychmiastowa dostępność

Wyprodukowanie nowych mebli na wymiar do biura jest czasochłonne. Używane meble biurowe, będą u Ciebie w ciągu 1-2 dni roboczych od złożenia zamówienia. Zmontowane i gotowe do używania.

Potrzebujesz większej ilości mebli do swojej przestrzeni firmowej?

Wypełnij formularz, nasz ekspert dobierze najlepsze meble do Twoich potrzeb i poinformuje Cię o naszej propozycji.

KROK 1

Wypełnij formularz.

KROK 2

Zarezerwuj około 10 minut na rozmowę.

KROK 3

Zadzwonimy do Ciebie za około 30 minut.

KROK 4

Asia, Kamil lub Marcin przedstawią najlepsze rozwiązania dla Twoich potrzeb.

Kamil Żmuda-Trzebiatowski - portret. Właściciel Brastech - Meble dla firm i przemysłu

Wypełnij formularz.
Oddzwonimy w 30 minut!

Czy warto kupować używane meble biurowe?

Planujesz remont biura? A może kupiłeś nowe biuro? Nowe meble biurowe to duży wydatek, zwłaszcza gdy biuro, które chcesz wyposażyć, zajmuje sporą powierzchnię. W tej sytuacji zakup używanych mebli biurowych pomoże Ci obniżyć koszt urządzenia biura. Kupując poleasingowe meble, nie musisz iść na kompromis, jeżeli chodzi o jakość, ponieważ często są to meble, których stan techniczny nie odbiega od nowych mebli, a ich wysoka funkcjonalność sprawia, że mogą służyć Tobie i Twoim pracownikom jeszcze długie lata. Dodatkowo używane meble są już zmontowane i gotowe do korzystania z nich, a po złożeniu zamówienia możesz je mieć w biurze nawet następnego dnia. Dlatego, gdy potrzebujesz mebli na już, używane meble biurowe będą najlepszym wyborem. Kolejnym argumentem za zakupem używanych mebli, jest to, że wśród nich możesz znaleźć meble biurowe o ciekawym, nietypowym designie. Często są to meble, które nie są już produkowane, więc nie kupisz ich w żadnym salonie.

Czy kupowanie używanych mebli jest eko?

W dzisiejszych czasach coraz więcej osób i firm zwraca uwagę na ograniczanie ilości odpadów i emisji dwutlenku węgla do atmosfery. Kupując na wyposażenie biura używane meble, dajesz im drugie życie, wydłużając ich czas przydatności, a więc jako firma przyczyniasz się do dbania o środowisko naturalne. Takie działania mają pozytywny wpływ na wizerunek firmy. Dajesz w ten sposób swoim klientom do zrozumienia, że takie wartości, jak ekologia są dla Ciebie ważne. Ekologia, zrównoważony rozwój i koncepcja gospodarki w obiegu zamkniętym to czynniki, które wpływają na wzrost zainteresowania używanymi meblami. Kupując meble biurowe z drugiej ręki, oszczędzamy surowce naturalne potrzebne do wyprodukowania nowych mebli. Takie działania zmniejszają negatywne skutki postępujących zmian klimatycznych.

Czy zakup mebli używanych wiążę się z jakimś ryzykiem?

Opis poszczególnych produktów na stronie zawsze powinien być zgodny z ich faktycznym stanem — wyglądem i funkcjonalnością. Jeżeli mebel ma nawet najmniejszy uszczerbek, który może wpływać na dyskomfort pracy na nim lub psuć efekt wizualny, firma sprzedająca go, powinna o tym poinformować w opisie. Kontaktując się z firmą sprzedającą używane meble, zapytaj o to jak przebiega weryfikacja jakości mebli, które trafiają do oferty. Jeżeli meble poddawane są takiej weryfikacji, to masz pewność, że produkty te są funkcjonalne i nadają się codziennej, nawet wielogodzinnej pracy — zarówno w małych, jak i większych powierzchniach biurowych.

Najczęściej zadawane pytania o używane meble biurowe

Jaką mam pewność, że stan waszych mebli biurowych jest zgodny z opisem?

Zakup przez Internet używanych mebli to zawsze kwestia zaufania. Rozumiemy to doskonale, dlatego wprowadziliśmy do naszej oferty kilka rozwiązań, które zdejmują ryzyko z barków naszych klientów:

  • Możesz przyjechać do naszego magazynu i zobaczyć meble na żywo. Zapraszamy do miejscowości Sątoczno, 77-130 Lipnica, województwo pomorskie.
  • Każdy mebel, zanim trafi do sprzedaży, przechodzi przez wieloetapową kontrolę jakości. Dzięki temu do oferty trafiają wyłącznie meble w pełni funkcjonalne w bardzo dobrym stanie technicznym. Jeżeli mebel ma jakiś defekt, informujemy o tym w opisie.
  • Jeżeli nie jesteś pewny co do wybranego mebla i przed większą inwestycją, chciałbyś go przetestować, możesz zamówić na próbę jedną lub dwie sztuki. Zawsze dajemy taką możliwość. Jeżeli okaże się, że meble nie są dla Ciebie odpowiednie, wtedy możesz je do nas odesłać.
  • Jesteśmy w branży, w której bardzo ważna jest reputacja, dlatego nie możemy sobie pozwolić nawet na jak najmniejszą “wpadkę”, czy wprowadzanie w błąd klientów.
  • Jeśli mimo wszystko nie jesteś przekonany do zakupu mebli używanych, bo obawisz się rdzy, wgnieceń, połamanych elementów lub dziur w tapicerce, to poproś nas o zdjęcia. Bardzo chętnie wyślemy Ci przed wysyłką fotografie wybranych produktów na adres email lub mmsem. Świetną formą prezentacji jest również przesłanie nagrania za pośrednictwem komunikatora whatsaasp.

Czy funkcjonujecie również jako wypożyczalnia mebli biurowych?

W Brastech nie świadczymy takiej usługi jak wynajem mebli biurowych. Chociaż nie prowadzimy wypożyczalni mebli biurowych, tanie meble biurowe używane dostępne w naszej ofercie stanowią doskonałą alternatywę dla tych, którzy szukają kosztowo efektywnych i ekonomicznych rozwiązań. Kupując u nas używane meble, unikasz ograniczeń i zobowiązań związanych z wynajmem, inwestując w stałe wyposażenie, które służy przez lata. Meble biurowe używane dostępne w naszym sklepie internetowym często są w o wiele lepszym stanie niż dostępne w wypożyczalniach i posłużą znacznie dłużej. Może się okazać, że długoterminowo jest to o wiele bardziej opłacalne niż wypożyczenie.

Wynajem mebli biurowych sprawdzi się w sytuacji, gdy przeprowadzasz się do biura, które będziesz wynajmował przez krótki czas i będzie ono tylko biurem tymczasowym. W każdym innym przypadku prawdopodobnie korzystniejszy będzie zakup mebli do biura.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji, cennika, bądź specjalnej oferty, skontaktuj się z nami poprzez formularz na tej stronie. Oddzwonimy do Ciebie w ciągu 30-minut. Mamy w ofercie kilka tysięcy produktów, być może znajdziemy dla Ciebie meble, których nie zaoferuje Ci żadna wypożyczalnia mebli. Większość naszych mebli to poleasingowe meble biurowe używane z zachodniej Europy. Trafiają do nas, ponieważ często firmy chcą rozstać się z niepotrzebnymi meblami, które wciąż są w pełni funkcjonalne i w bardzo dobrym stanie technicznym.

Jeżeli zależy Ci na czasie i chcesz szybko wyposażyć biuro, to dodatkowym atutem zakupu mebli w Brastech, będzie szybki transport — dostarczymy je do Ciebie już w 1-2 dni robocze, poskładane i gotowe do pracy.

Prowadzę małą jednoosobową/kilkuosobową firmę, czy też mogę złożyć u was zamówienie na pojedyncze meble do biura?

Oczywiście! Domowe biuro to również biuro. Naszymi klientami są duże firmy, kilkuosobowe działalności, freelancerzy, a także osoby prywatne. Wszystkich łączy to, że potrzebują funkcjonalnych mebli, które ułatwią im codzienną pracę.

Nie do końca wiem, które meble wybrać, czy mogę liczyć na waszą pomoc?

Ilość firm, które oferują meble biurowe, potrafi przytłoczyć. Doskonale to rozumiemy, dlatego możesz zamówić bezpłatną konsultację, na której przedstawimy najlepsze rozwiązanie dopasowane do potrzeb pracowników i Twoich. Przez ostatnich 8 lat, pomogliśmy 4000 klientom w zakupie ponad 30 000 mebli, dlatego wiemy, jak pomóc i co zrobić, by wybrane meble spełniały wszystkie Twoje potrzeby.

Dla zainteresowanych prowadzimy również blog o meblach, gdzie podpowiadamy, jak wygodnie zorganizować przestrzeń w open space, home office, jak i w magazynie.

Czy mogę oddać do Waszego sklepu używane meble?

Nie działamy, jak typowy skup mebli, jednak jeżeli masz jakieś używane meble biurowe, które są w dobrym stanie i chcesz się ich pozbyć, to zapraszamy do kontaktu. Chętnie je zobaczymy.

Czy prowadzicie sprzedaż na terenie całego kraju?

Tak, sprzedawane meble biurowe i warsztatowe dostarczamy w każde miejsce na terenie całej Polski. Bez względu na to, w której części Polski prowadzisz biznes, dowieziemy je do Ciebie w ciągu 1-2 dni roboczych.

Jakie rodzaje mebli biurowych macie w swojej ofercie?

Posiadamy w swojej ofercie duży wybór mebli używanych, które ułatwiają codzienną pracę w biurze. U nas wyposażysz się w nowoczesne meble do każdego pomieszczenia: fotele, biurka, stoły, szafy, szafki, komody, krzesła, regały, kontenery, stoły konferencyjne, sofy i wiele innych, które świetnie nadają się do biura i są niezbędne do komfortowej pracy. Nasza oferta to również wyposażenie sal konferencyjnych oraz szeroki wybór mebli przemysłowych i metalowych.

Jak mogę zamówić wasze meble?

Zamówienie możesz złożyć bezpośrednio przez stronę internetową. Jeżeli masz pytania, na które nie znalazłeś odpowiedzi na stronie lub jesteś zainteresowany zakupem większej liczby mebli używanych, wypełnij formularz kontaktowy, który znajduje się na tej stronie. W ciągu 30 minut oddzwonimy do Ciebie, by poznać Twoje potrzeby i doradzić. Całe nasze wieloletnie doświadczenie jest do Twojej dyspozycji.

Od jak dawna prowadzicie sprzedaż używanych mebli biurowych?

Firma Brastech istnieje od 2016 roku. W tym czasie obsłużyliśmy 4000 klientów, sprzedając 30 000 mebli. Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty. Sprzedajemy także nowe meble. Aktualnie posiadamy w sprzedaży ponad 300 modeli/4000 sztuk mebli.

Czy zakup mebli używanych wiąże się z jakimś ryzykiem?

Opis poszczególnych produktów na stronie zawsze zgodny jest z ich faktycznym stanem — wizualnym i funkcjonalnym. Jeżeli mebel ma nawet najmniejszy uszczerbek, który może wpływać na dyskomfort pracy na nim lub efekt wizualny, informujemy o tym w opisie. Każdy mebel, zanim trafi do naszego magazynu, przechodzi surową, kilkuetapową weryfikację jakości. Dzięki temu masz pewność, że wszystkie produkty, które sprzedajemy, są w pełni funkcjonalne i świetnie nadają się nawet na długie lata do codziennej, wielogodzinnej pracy — zarówno w małych, jak i w wielkich powierzchniach biurowych.

Jeżeli zdarzy się konieczność zwrotu spowodowana tym, że dany fotel może być dla Ciebie niewygodny, to podchodzimy do tego ze zrozumieniem i proponujemy Ci zwrot towaru, ponieważ takie rozwiązanie uważamy za uczciwe. Zachęcamy do zapoznania się z naszymi produktami i skorzystania z usług.

Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak, na każde zamówienie jest możliwość wystawienia faktury lub paragonu. Podczas składania zamówienia w witrynie zaznacz, że potrzebujesz fakturę VAT i wypełnij niezbędne dane.