Każdy egzemplarz Herman Miller Aeron Classic z oferty został rozebrany, wnikliwie i dokładnie wyczyszczony.
Oferta zawiera Fotel Aeron Classic B oraz zagłówek.
Zagłówek delikatnie różni się odcieniem siatki oraz korpusu od kolorystyki fotela Aeron Classic.
Wykonany zakres odnowienia:
Serwis mechaniczny:
Jest to pełna wersja wyposażenia tego modelu. Aeron jest uznawany za najlepszy fotel biurowy pracowniczy na świecie. Aeron w rozmiarze B jest to najbardziej uniwersalna wersja. Fotele Hermana Millera znamy do najmniejszej śrubki. Przez cały okres po zakupie chętnie udzielamy wsparcia technicznego. Chętnie odpowiemy na pytania i doradzimy w zakupie. Znamy bardzo szczegółowo fotele od strony technicznej i wpływu każdej funkcji na ergonomię.
Waga | |
---|---|
Wymiary | |
Model | Aeron z zagłówkiem |
Stan | Odnowiony |
Regulacja wysokości fotela | Tak |
Odchylanie do tyłu | Tak |
Ujemny kąt przechyłu | Tak |
Regulacja siły oporu oparcia | Tak |
Kółka | Nowe: twarde lub miękkie |
Podłokietniki: | 2D |
Rodzaj oparcia | Siatkowe |
Rodzaj siedziska | Siatkowe |
Regulacja wysokości oparcia | Nie |
Regulacja odcinka lędżwiowego | 1D |
Wysuw siedziska | Nie |
Zagłówek | Tak |
Niestandardowe parametry | Zagłowek nowy regulowany w 3 płaszczyznach |
Herman Miller Aeron występuje w rozmiarze A, B i C. W tytule oferty jest zawarta wielkość krzesła Aeron.
3200,00 zł
Już nawet następnego dnia od zamówienia dostarczymy wybrane przez Ciebie meble biurowe pod Twój adres domowy, bądź do firmy na terenie całej Polski. Realizujemy wysyłki mebli w każdy dzień roboczy.
Meble biurowe przeznaczone do sprzedaży wybieramy z należytą uwagą. Specjalny wieloetapowy proces kontroli jakości (po dostawie i przed wysyłką) sprawia, że jesteśmy jednym z najpewniejszych źródeł zakupu używanych mebli.
Wyposażenie biura czy magazynu trwałymi, solidnymi i jakościowymi meblami nie musi już być dla Ciebie sporym obciążeniem budżetu. Meble używane, to tańsza alternatywa dla produktów sklepowych, zwłaszcza gdy wyposażasz dużą przestrzeń biurową lub magazynową.
Zamawiając meble biurowe w Brastech, będą one w Twoim biurze w ciągu 1-2 dni roboczych od złożenia zamówienia. Zmontowane i gotowe do używania.
KROK 1
Wypełnij formularz.
KROK 2
Zarezerwuj około 10 minut na rozmowę.
KROK 3
Zadzwonimy do Ciebie za około 30 minut.
KROK 4
Asia, Kamil lub Marcin przedstawią najlepsze rozwiązania dla Twoich potrzeb.
Wypełnij formularz.
Oddzwonimy w 30 minut!
BRASTECH
NIP: PL 8421747189
Adres: Sątoczno 5, 77-130 Lipnica
Meble do Biura
Meble do Przemysłu
Na skróty
Sklep
Metody płatności
Metody płatności